Onze visie

Wat merkten wij in het verleden? 

  • Velen vragen zaken die ze niet kennen of begrijpen...
  • Veel mensen betalen voor zaken die ze niet bevatten...
  • Echte service stopt meestal na de installatie...
  • Veelal is het begrip IT-kennis gelinkt aan de ervaring, en niet zozeer aan certificaten...

 

Wat leerde ons dit?

  • Dat service meestal stopt bij het bedrag dat de klant betaalt...
  • Dat een klant veelal voor de opleiding van techniekers betaalt...
  • Dat eenzelfde probleem nooit gelijk is. Elk probleem heeft zijn specifieke eigenschap...
  • Dat de configuraties van een klant meestal niet te vinden zijn bij de klant...
  • Dat goede communicatie aan de basis ligt van het succesvol slagen van een project...
  • Wederkerende checks zijn nodig om een goede garantie te geven...

 

En wat doen wij eraan?

Wij hanteren een open communicatie

  • Geen uitvluchten, geen excuses. Maar straight to the point antwoorden..
  • En wij leggen graag uit wat we doen, en waarom we het doen.
  • Alle documentatie is steeds beschikbaar...
  • Op deze manier hopen we u iets bij te kunnen brengen over uw infrastructuur...

Ook het principe no-cure-no-pay is bij ons van toepassing

  • Vinden we geen oplossing voor uw probleem? Dan wordt er geen factuur gestuurd...
  • Op deze manier behouden we een duidelijke relaie met een goede verstandhouding...

In de IT-wereld is opleiding onmisbaar

  • Meestal is dit 'hands-on experience'. Ook bij ons is dit niet anders.
  • Maar moet een klant daarvoor betalen? Daarom houden wij hier ook rekening mee...
  • Op deze manier betaaltu alleen echt gepresteerde uren...

Indien gewenst controleren wij uw infrastructuur op regelmatige basis

  • Wij bekijken de logs op eventuele fouten...
  • Nu en dan eens een backup terugzetten om te zien of deze welbruikbaar zijn...
  • Op deze manier zien we meestal problemen vooraleer ze een echt probleem worden...

Keep it simple staat hoog aangeschreven bij ons

  • We gaan er prat op om een eenvoudige architectuur op te stellen.
  • Een systeem dat door uzelf verder onderhouden kan worden.
  • Op deze manier bespaart u kosten naar de toekomst toe...

 


 

 

Afdrukken E-mail