Support is er in vele vormen. En iedereen heeft graag betere prijzen, betere service, meer zekerheid. Indien deze zaken u nu allemaal aanspreken, dan is misschieen een onderhoudscontract iets voor jou? Met een onderhoudscontract verbinden wij ons aan elkaar om zo tot een snelle en degelijke oplossing te komen. Dit is een win-win situatie voor iedereen.

Hieronder 3 vormen van verschillende types support die we u vandaag kunnen aanbieden.
Wenst u toch nog iets specifieker voor u, uw bedrijf of uw werknemers? Geef ons gerust een seintje. Dan kijken we samen even wat we kunnen doen.

 

Small Support

Ook gekend als 'gewone' support.

  • Support wordt geleverd per uur en op aanvraag.
  • Dit omvat ‘best effort’, waardoor er geen garantie is dat uw probleem binnen de 48u aangepakt wordt.
  • Werkuren tellen per half uur met minstens 1 uur

 

Medium Support

Betere prijzen, vluggere service.

  • Support uren worden op voorhand afgenomen. Hierdoor krijgt u meer gunstig tarieven; en wordt u ook prioritair behandeld.
  • U kiest zelf wanneer u gebruik wenst te maken van deze uren, en u hoeft u geen zorgen te maken over eventuele extra administratie en/of werkuren. Eén telefoontje/mailtje en wij beginnen uw probleem te analyseren.
  • U krijgt de contactgegevens van meerdere techniekers die uw setup kennen.
  • Binnen maximaal 48u wordt er gewerkt op uw probleem (behalve zon- en feestdagen).
  • De uren zijn 1 jaar geldig, en wordt op voorhand gefactureerd.
  • In deze uren worden eventuele verplaatsingskosten afzonderlijk verrkend. Bij één onsite interventie, wordt er minstens één uur aangerekend.
  • Indien een extra urgente interventie moet geschieden, kan bekeken worden of dit mogelijk is, mits een toeslag van 200%.

 

Large Support

Dit omvat alle voordelen van het medium support, met extra zaken zoals:

  • Maandelijks onderhoud van uw netwerk.
  • 'Externe' monitoring van uw infrastructuur (indien technisch mogelijk). Bij problemen wordt direct actie ondernomen. Zo kunnen problemen opgelost zijn voor u er erg in heeft.
  • Bijhouden/updaten van documentatie (schema’s, wachtwoorden…)
  • Binnen maximaal 12u wordt er gewerkt op dringende problemen (behalve zon- en feestdagen).
  • Uitvoeren van updates op regelmatige basis
  • Extra korting (5%) op materiaal en (10%) op werkuren buiten het contract voor u en uw werknemers.
  • Prioritaire behandeling van alle vragen.
  • Onderhoud gebeurt buiten de kantooruren, waardoor onderbreking beperkt wordt.
  • Maandelijks een rapport met de status van uw infrastructuur en uitgevoerde werken.

 

De exacte prijzen kunnen opgevraagd worden aan de hand van een offerte. Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie.